Skate-tec Otto

Skate-tec Otto

799,00€
Skladom


Otto je výsledkom dlhoročného vývoja, ktorý inicioval a pomenoval Otto den Braver. Ide o prvé shorttrackové korčule s mostovou konštrukciou. Použitím mostíka namiesto štandardných cups dizajn prekonáva mnohé problémy so štandardnými shorttrackovými korčuľami. Most vytvára tuhú konštrukciu medzi predným a zadným upevňovacím bodom, ktorý zabraňuje nežiaducemu napätiu spôsobenému nepresnosťami v topánkach. To tiež umožňuje čepeli viac sa ohýbať a používať ju s menším ohybom. Menší ohyb zase znižuje trenie a zvyšuje kĺzavé schopnosti pri vyšších rýchlostiach.

Predstavenie:

Otto bol navrhnutý s myšlienkou zmeniť pevnú vzdialenosť 165 mm medzi 2 cups. Dosiahlo sa to použitím mostíka spájajúceho prednú a zadnú časť s rozpätím 215 mm pri zachovaní montážnych bodov 165 mm. Ďalšou veľkou výhodou čepele je, že s mostíkovým dizajnom sa ohyb na špičke noža mení oveľa menej až takmer vôbec.

Tube Styles

Máme k dispozícii niekoľko variácií, všetky s rozstupom 215 mm, v súčasnosti sa zdá, že je to tá končené riešenie, ale v budúcnosti možno pôjdeme pre väčšie rozstupy. Tubes sú dostupné vo verziách Flex a Firm, zatiaľ čo Tubes Flex sú v bežnej verzii Flex a Flex FT. Kde FIRM poskytuje najväčší tlak a Flex FT najmenší. Rozdiel tlaku medzi Firm a Flex je o niečo výraznejší ako pri M-Wave. Tlak s Flex je porovnateľný s tlakom Firm M-Wave.

Tuning

Po spätnej väzbe od korčuliarov ako Shaolin, Wu Dajing a Viktor An sme zistili, že neexistuje optimálne nastavenie pre korčule. Môžete si ho doladiť podľa vlastných predstáv. Ak chcete dlhé silné zdvihy, choďte na plochejší rocker v strede a o niečo menší ohyb ako normálne (zhruba o 2 menej ako M-Wave na meradle v štýle Marchese). Ak chcete skôr veľa riadenia a agilnejší pocit, môžete si ponechať bežné vahadlo s oveľa menším prehnutím (asi o 5 menej). Taktiež nechajte ohyb smerom dopredu menej zväčšovať. Jednu vec, ktorú niektorí korčuliari zažívajú, je, že čepeľ sa pri vysokých rýchlostiach zarýva do prednej časti. Dá sa to vyriešiť tak, že predná časť bude okrúhlejšia. Alebo použite menej ohybu s neskorším a jednoduchším riešením.

Výhody:

- Žiadna zmena ohybu čepele

- Stabilnejší pocit

- Lepšia dynamika

- Rýchla výmena nožov

- Viac možností prispôsobenia (rozstup/stred tlaku a ohyb)

Výška:

Máme inú metódu určenia výšky mosta (predtým cups). Namiesto +1 atď. teraz meriame vzdialenosť medzi zadným montážnym bodom a spodnou časťou.  Pre výšku je vhodné ísť o 1-2 mm vyššie ako doteraz, pretože sa budete môcť viac nakloniť .





Napísať recenziu

Poznámka: HTML nie je preložené!

Hodnotenie            
Google reCAPTCHA